Mei elkoar!
Waarmee
kunnen
wij u
helpen?
Klik hier

Compliment of klacht

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg en diensten. Het kan voorkomen dat dit niet het geval is, of dat u iemand juist een compliment wilt geven. We horen dat graag. Ook als u een suggestie heeft om de kwaliteit van onze zorg verder te verbeteren.

Heeft u een klacht, dan kunt u dit op verschillende manieren kenbaar maken. Bespreek uw klacht in eerste instantie met uw contactpersoon. Dat is meestal de beste en snelste manier om problemen op te lossen. Ook kunt u contact opnemen met de locatiemanager of de Raad van Bestuur van Patyna.

Komt u er samen met ons niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris, die voor Patyna werkzaam is:

Linda de Boon
Gasthuissingel 22
8701 BL Bolsward
T. 0515 - 853 853
M. 06 - 51775427
E. klachtenfunctionaris@patyna.nl

Een compliment, klacht of suggestie doorgeven:

Via het onderstaande formulier kunt u uw compliment, klacht of suggestie aan ons doorgeven. Wij stellen uw reactie op prijs.

* Verplicht veld.