ERVARINGEN
BIJ PATYNA
Wij staan met onze locaties, behandelaren en thuiszorgteams op ZorgkaartNederland. Dit is een website van de Patiëntenfederatie Nederland. Mensen delen hier hun ervaringen met de zorg met elkaar. Graag horen we wat u van ons vindt.
KLACHTEN
OVER PATYNA
Soms gaan dingen anders dan u verwacht. Graag maken we dat met u bespreekbaar. U kunt uw klacht of suggestie voor verbeteringen aan ons kenbaar maken op de volgende wijze:
- Bespreek uw klacht in de eerste instantie met uw contactpersoon. Dat is meestal de beste en snelste manier om problemen op te lossen;
- Neem contact op met de teamleider van de locatie;
- Neem contact op met de klachtenfunctionaris; deze heeft een onafhankelijke positie en bemiddelt bij klachten.
De onafhankelijke klachtenfunctionaris voor cliënten van Patyna en hun naasten is Hester de Groot. Hester is te bereiken via klachtenfunctionaris@patyna.nl of 06 - 51775427. Ook kunt u het klachtenformulier onderaan deze pagina invullen.