VOOR
VERWIJZERS

Bent u op zoek naar de juiste ondersteuning voor uw cliënt? Of wilt u een cliënt doorverwijzen naar Patyna? We helpen u graag. Hieronder vindt u alle praktische informatie die u nodig heeft.

SPOEDOPNAME
WLZ

Bij een spoedsituatie zijn we dag en nacht bereikbaar:

  • Tijdens kantooruren: 0515 - 853 845
  • Buiten kantooruren: 0515 - 853 947

OPNAME EERSTELIJNS VERBLIJF (ELV)

Wilt u een cliënt aanmelden voor een eerstelijnsverblijf? Neem contact op met ons ELV-loket via 088 - 5127777 of gebruik Zorgdomein.

Via de website van Herstelzorg kunt u direct zien waar plekken beschikbaar zijn.

BEHANDELTEAM,
ALTIJD DICHTBIJ

Ons behandelteam staat voor u klaar met kennis en expertise. U kunt cliënten doorverwijzen naar onze behandelaren of kiezen voor scholingen en trainingen om zelf uw kennis te verbreden.

Behandelteam

CLIËNTEN
DOORVERWIJZEN

Patyna is aangesloten bij ZorgDomein. U vindt ons behandelaanbod hieronder. 

BEHANDEL
AANBOD

Geriatrie
Ouderengeneeskunde
Paramedische zorg

HANDIGE
FORMULIEREN

Daarnaast kunt u gebruik maken van handige formulieren. Deze formulieren helpen u bij het eenvoudig en snel regelen van diverse zaken. Hieronder vindt u drie formulieren die u direct kunt invullen en indienen.

SCHOLINGEN
EN TRAININGEN

Wilt u meer leren over onderwerpen binnen de ouderenzorg? Ons Behandelteam verzorgt op aanvraag lessen, voorlichting, trainingen en workshops. 

CONTACT MET
ONS OPNEMEN

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Het secretariaat van het Behandelteam is op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur.

Telefoonnummer: 0515-428341
E-mailadres: behandelteam@patyna.nl

SAMEN VOOR DE JUISTE ZORG:
DE TRANSMURALE ZORGROTONDE

Steeds meer ouderen wonen langer zelfstandig thuis. Dit brengt soms complexe zorgvragen met zich mee, terwijl de behoefte aan tijdelijke zorg groeit. Om deze uitdagingen aan te pakken heeft Patyna samen met Antonius Ziekenhuis de transmurale zorgrotonde opgezet. Met een interdisciplinair team ondersteunen we cliënten in hun eigen omgeving. Hierdoor brengen we zorgvragen goed in kaart en bieden we passende zorg of behandeling, Hiermee voorkomen we onnodige opnames en zorgen we ervoor dat cliënten zich veilig en gehoord voelen. Meer informatie over dit initiatief kunt u vinden via de onderstaande knop.

Transmurale zorgrotonde

POSTERS EN
HULPMIDDELEN

Poster: indicaties voor revalidatie- en herstelzorg
Poster: warm of koud overdragen?

Poster: wie schakel ik 
in bij hulpvragen?